Service er marketing

Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør

Hent forside

Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed. Markedsføring
kan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på.

Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser?  Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse?

I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau.

Læs blandt andet om:
• Tilrettelæggelse af den attraktive kunderejse
• Servicebeviset
• Reklamationsstrategier som vender utilfredse kunder til loyale kunder
• Identifikation, prioritering og kvalitetssikring af touchpoints
• Drift og implementering af serviceydelser
 

  • Antal sider208
  • Højde220 mm
  • Bredde140 mm
  • Dybde17 mm
  • Vægt341 g
  • FormatHæftet
  • ForfatterSøren Bechmann
  • ISBN9788702120424
  • Udgave1
  • Udgivelsesdato20.02.2012
  • GenreBusiness
  • KontaktpersonPresseafdelingen
  • E-mailpresse@gyldendal.dk
  • Telefon33 75 55 55
  • PressefotosSøren Bechmann

VEJL. PRIS

300,00 kr.

Køb eksempelvis bogen hos:

Bøger af samme forfatter

Forfatter

Søren Bechmann

Søren Bechmann er forfatter, foredragsholder og ’forventningsforsker’. Han har en baggrund i kommunikation og servicedesign og er grundlægger af Service Design Institute, hvor han beskæftiger sig med service, servicedesign og kunderejser. Han bliver kaldt “en af Danmarks førende eksperter” på det felt.

I august 2025 er Søren Bechmann aktuel med Styr(k) dine forventninger, som er hans niende bog.

Fotograf: Inge Lynggaard Hansen, 2025

Bøger i samme genre