34_checkmark

Fri fragt hele juni

Den uovervindelige virksomhed

Bestselleren Business Model Generation ændrede den måde, virksomheder over hele verden skaber og planlægger nye forretningsmodeller på. Denne opfølger præsenterer praktiske nye værktøjer, der reducerer risikoen, når nye forretningsmodeller lanceres.

Med effektive værktøjer fortæller Den uovervindelige virksomhed, hvordan man opretter nye vækstmotorer, hvordan man ændrer måden, hvorpå produkter og tjenester oprettes og leveres, og hvordan man udtrækker maksimal fortjeneste af en forretningsmodel.

Denne håndbog giver beslutningstagere, innovatører, og iværksættere et værktøj til at opbygge Den uovervindelige virksomhed. Bogen forklarer, hvad enhver organisation kan lære af forretningsmodeller fra verdens mest spændende virksomheder og viser, hvordan forretninger som Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft og Logitech har skabt enorm succes og har disruptet hele brancher.

Bogen indeholder 50 opskrifter på succes, der stammer fra verdens bedste forretningsmodeller. Den tilbyder modeller til både at opfinde nye virksomheder og ændre eksisterende.

  • Antal sider278
  • Højde190 mm
  • Bredde239 mm
  • Dybde30 mm
  • Vægt1132 g
  • FormatHæftet
  • ISBN9788702286427
  • Udgave1
  • Udgivelsesdato27.01.2021
  • OversætterCarol Todd-Moir
PRIS359,95 kr.

Find den hos

Forfatter

Alexander Osterwalder

Alex Osterwalder er forfatter, foredragsholder og rådgiver inden for innovation af forretnings-modeller. Hans praktiske tilgang til at designe innovative forretningsmodeller, som er udviklet sammen med dr. Yves Pigneur, praktiseres inden for mange brancher i hele verden af virksomheder som 3M, Ericsson, Capgemini, Deloitte og Telenor.

Bøger af samme forfatter

Bøger i samme genre