Hør Morten Münsters podcast-serie - se med her

Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

Læseprøve
Lytteprøve

Mennesker i den virkelige verden opfører sig sjældent som de mennesker, vi bygger strategier til. De gør ikke, som vi har planlagt, de skal gøre.

Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem.

Morten Münster omsætter i "Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag" de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – og giver en håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som leder efter alternativer til de gængse virkemidler.

Men hvad er det for en indsigt, der her er tale om? Svaret er adfærdsdesign.
Morten Münster giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre adfærd, og når du har læst Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag, kan du også gøre den til din.

  • Antal sider312
  • Højde212 mm
  • Bredde145 mm
  • Dybde26 mm
  • Vægt477 g
  • FormatHæftet
  • ForfatterMorten Münster
  • ISBN9788702243581
  • Udgave1
  • Udgivelsesdato18.09.2017
  • GenreBusiness
  • KontaktpersonVivi Vestergaard
  • E-mailVV@gyldendal.dk
  • Telefon33753375 5612
  • PressefotosMorten Münster

Køb eksempelvis bogen hos:

Hør Morten Münsters fortælle om JYTTE VENDER TILBAGE

Tag med på et spændende og underholdende togt gennem Morten Münsters bog JYTTE VENDER TILBAGE i denne podcast-serie.

Se alle afsnit her

Det mener anmelderne

Bøger af samme forfatter

Forfatter

Morten Münster

Morten Münster (f. 1980). Rådgiver inden for adfærdsdesign, forfatter og foredragsholder. Han har skrevet to bestsellere om adfærd: Personlig indflydelse (2013) og Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag (2017).

Morten Münster arbejder med at implementere adfærdsdesign i danske og globale virksomheder - herunder Novo Nordisk, Nordea, Adidas, Leo Pharma, NATO, Siemens og en lang række offentlige organisationer og interesseorganisationer.

Derudover er han fast skribent for Børsen, hvor han i sin populære blog skriver om adfærd.

I september 2020 udkommer Jytte vender tilbage, der har undertitlen: Den umoderne guide til at skabe forandringer mod alle odds. Bogen er - ligesom Jytte fra Marketing - målrettet alle, der arbejder med forandringer på alle niveauer i en organisation. Uanset om den organisation er en kommune, en virksomhed eller et parforhold.

mortenmunster.com

Fotograf: Michael Falgren, 2018

Bøger i samme genre