Giv dit brand en personlig stemme

Influencermarketing er i hastig vækst i disse år, og potentialet er enormt. Men mange virksomheder går glip af potentialet eller spilder deres penge på kampagner uden effekt.

Med denne bog i hånden får du en tjekliste med best practice-guidelines og sikkerhed for, at du får tænkt alt igennem og sikrer dig det bedst mulige afsæt for succesfulde influencerkampagner.

At arbejde med influencere kan være en skræmmende jungle at kaste sig ud i. Det kan være svært at vide, hvordan man bedst samarbejder med influencere, og hvordan man måler sine resultater. Bogen går systematisk til værks og gennemgår fra A-Z, hvordan man arbejder strategisk med influencere:

  • Sådan lægger du den rette kampagnestrategi
  • Sådan vælger du den rette influencer
  • Sådan udvikler du godt indhold i samarbejde med influenceren
  • Hvad kræver det at gennemføre influencerkampagner?
  • Hvordan kan man måle og dokumentere effekten af indsatsen?

De unge forbrugere bliver stadig sværere at nå gennem de traditionelle reklamemedier. Men hvis man som marketing- eller kommunikationsansvarlig lærer at samarbejde med influencerne, kan det tabte vindes tilbage – og mere til.

  • Antal sider278
  • Højde220 mm
  • Bredde144 mm
  • Dybde22 mm
  • Vægt454 g
  • FormatHæftet
  • ISBN9788702298840
  • Udgave1
  • Udgivelsesdato18-08-2020
PRIS300,00 kr.

Køb hos

Produkter i samme kategori