10 digitale strategier - eCommerce

Læseprøve

Digitalt købmandskab handler om at optimere den digitale forretning  på tværs af hele værdikæden.  E-commerce har udviklet sig
til at være meget mere end blot webshops. Vores brug af smartphones har fuldstændig ændret den måde, vi køber varer og services
på. Kunderne handler digitalt døgnet rundt, og uanset om de er hjemme, på kontoret, i toget eller i vores egen fysiske butik.

For at kunne få succes med e-commerce kræver det, at man etablerer en e-commerceorienteret platform. Selve webshoppen er blot en lille del af platformen, som også skal kunne håndtere marketing, drift og kundeservice. Og vigtigst af alt skal organisationen kunne håndtere alt dette.

Det er en praktisk bog med ordforklaringer, data, links, cases og spørgsmål, som hjælper dig videre.

Gyldendal Business Singler er korte og koncentrerede tekster, som du kan læse for hurtigt at sætte dig ind i et emne. Efterfølgende kan man opsøge mere viden, hvis man vil have emnet uddybet.

  • Antal sider6
  • ISBN9788702159202
  • Udgave1
  • Udgivelsesdato15.01.2014

Køb eksempelvis bogen hos:

Bøger af samme forfatter

Forfatter

Tim Frank Andersen

Tim Frank Andersen har arbejdet med interaktive medier i over 20 år og er i dag partner og bestyrelsesformand i det digitale bureau In2media, der med over 50 ansatte er et af Danmarks førende. Desuden sidder han i en række bestyrelser og advisory boards, og har bl.a. været en del af regeringens IKT-råd. I otte år var Tim også IT-ekspert på tvprogrammet Gomorgen Danmark, ligesom han har været vært på Danmarks bedste idé. Han har tidligere, sammen med Martin Lindstrøm, skrevet bogen Mærkevarer på internettet der er udkommet på dansk, engelsk og kinesisk.

Bøger i samme genre