10 digitale strategier - Mobile løsninger

Læseprøve

Det formentlig vigtigste tema for din digitale strategi lige nu er at få optimeret virksomhedens digitale tilstedeværelse på mobile enheder.

Stort set alle virksomheder oplever i øjeblikket, at en større og større andel af trafikken på deres website kommer fra mobile enheder. Derfor er det en god idé at få styr på, hvilken oplevelse man giver de besøgende, og hvilke transaktioner de skal kunne gennemføre fra den mobile enhed.

Det er en praktisk bog med ordforklaringer, data, links, cases og spørgsmål, som hjælper dig videre.

Gyldendal Business Singler er korte og koncentrerede tekster, som du kan læse for hurtigt at sætte dig ind i et emne. Efterfølgende kan man opsøge mere viden, hvis man vil have emnet uddybet.

  • Antal sider9
  • ISBN9788702159141
  • Udgave1
  • Udgivelsesdato15.01.2014

Køb eksempelvis bogen hos:

Bøger af samme forfatter

Forfatter

Tim Frank Andersen

Tim Frank Andersen har arbejdet med interaktive medier i over 20 år og er i dag partner og bestyrelsesformand i det digitale bureau In2media, der med over 50 ansatte er et af Danmarks førende. Desuden sidder han i en række bestyrelser og advisory boards, og har bl.a. været en del af regeringens IKT-råd. I otte år var Tim også IT-ekspert på tvprogrammet Gomorgen Danmark, ligesom han har været vært på Danmarks bedste idé. Han har tidligere, sammen med Martin Lindstrøm, skrevet bogen Mærkevarer på internettet der er udkommet på dansk, engelsk og kinesisk.

Bøger i samme genre