10 digitale strategier - Den sociale virksomhed

Læseprøve

Vi ser klare tegn på, at sociale medier trænger ind i alle dele afvirksomheden og i stigende grad spiller en rolle på en række andre felter. Det kan være kundeservice, roduktudvikling, marketing, intern dialog, uddannelse og videndeling, rekruttering, CSR.

Vi står over for et radikalt magtskifte, hvor den bevidste forbruger får stadig større betydning, og hvor der altid er en åben kanal at tale gennem.og salg. Når det er tilfældet, taler vi om “den sociale virksomhed”. Virksomhederne er nødt til at adressere dette i både deres forretnings- og marketingplaner.

Det er en praktisk bog med ordforklaringer, data, links, cases og spørgsmål, som hjælper dig videre.

Gyldendal Business Singler er korte og koncentrerede tekster, som du kan læse for hurtigt at sætte dig ind i et emne. Efterfølgende kan man opsøge mere viden, hvis man vil have emnet uddybet.

  • Antal sider7
  • ISBN9788702159233
  • Udgave1
  • Udgivelsesdato15.01.2014

Køb eksempelvis bogen hos:

Bøger af samme forfatter

Forfatter

Tim Frank Andersen

Tim Frank Andersen har arbejdet med interaktive medier i over 20 år og er i dag partner og bestyrelsesformand i det digitale bureau In2media, der med over 50 ansatte er et af Danmarks førende. Desuden sidder han i en række bestyrelser og advisory boards, og har bl.a. været en del af regeringens IKT-råd. I otte år var Tim også IT-ekspert på tvprogrammet Gomorgen Danmark, ligesom han har været vært på Danmarks bedste idé. Han har tidligere, sammen med Martin Lindstrøm, skrevet bogen Mærkevarer på internettet der er udkommet på dansk, engelsk og kinesisk.

Bøger i samme genre