Lederens GPS til sociale medier
Skal topledere blogge? Skal ledere være venner på Facebook med sine medarbejdere? Er det okay ikke at svare på et spørgsmål på Instagram? Og hvad er det lige med Snapchat? Mange topledere vil gerne prioritere de sociale medier højere, men har svært ved at omsætte det til en praksis i hverdagen.
Selvom man som topleder ikke nødvendigvis skal gå forrest på sociale medier, er det en forudsætning for at drive forretning, at man følger med den teknologiske udvikling og har blik for kundernes forandrende adfærdsmønstre.
Bogen er bygget op om fire områder i lederens GPS for sociale medier: Formål, færdigheder, medarbejdere og kunder. Det giver fire perspektiver på sociale medier og forhåbentlig svar på de spørgsmål, topledere har til sociale medier. Bogen giver inspiration og viden til, hvordan topledere kan navigere digitalt med afsæt i formål og medarbejdernes og kundernes behov.
Gyldendal Business Singler er korte og koncentrerede tekster, som du kan læse for hurtigt at sætte dig ind i et emne. Efterfølgende kan man opsøge mere viden, hvis man vil have emnet uddybet.
- Antal sider48
- ISBN9788702190878
- Udgave1
- Udgivelsesdato25.01.2016