Den perfekte storm

Hent forside

Sociale medier påvirker alle dele af din virksomhed – lige fra forretningen til kommunikationen og organisationen. Men ikke alle virksomheder påvirkes lige meget af de sociale mediers rasen. Nogle virksomheder befinder sig i stormens øje, hvor forretningsmodeller går til grunde og nye opstår, mens andre befinder sig i stormens periferi, hvor man kan sejle videre, som man altid har gjort.

I en bog krydret med personlige oplevelser og spændende danske og internationale cases fortæller Peter Svarre os i en lettilgængelig stil, hvordan man navigerer virksomheden igennem den perfekte storm. Når du har læst denne bog vil du være i stand til at udvikle en digital og social strategi for virksomheden, som ikke tager udgangspunkt i teknologiske buzzwords, men i en unik forståelse for dine kunder, dit marked og dine produkter.

I bogen og på websiden www.denperfektestorm.dk får du desuden adgang til en helt konkret strategimodel, som skridt for skridt tager dig igennem processen for at udvikle virksomhedens strategi for sociale medier.

  • Antal sider276
  • ForfatterPeter Svarre
  • ISBN9788702113761
  • Udgave1
  • Udgivelsesdato26.01.2012

VEJL. PRIS

49,00 kr.

Køb eksempelvis bogen hos:

Bøger af samme forfatter

Forfatter

Peter Svarre

Peter Svarre er en af landets førende autoriteter inden for sociale medier og digital strategi. Han er skribent, foredragsholder og ofte anvendt kommentator i radio og tv.
Peter Svarre er dog på alle måder en praktiker, som i over ti år har arbejdet med digitale og sociale strategier for danske og internationale virksomheder som Nike, Calsberg, Saxo Bank og Novo Nordisk.
Han har været Director of User Studies i Framfab, partner i Hello Group. Idag er han direktør for in2media og har siden 2010 haft sin egen virksomhed petersvarre.dk, som beskæftiger sig med strategisk rådgivning inden for digitale og sociale medier.

Bøger i samme genre