Gyldendal søger en erfaren IT-supporter med bred teknisk viden og stort servicegen til Helpdesk-teamet

Gyldendal søger en erfaren IT-supporter med bred teknisk viden og stort servicegen til Helpdesk-teamet

Kunne du tænke dig at blive en del af Gyldendals Helpdesk? Er du en erfaren og dygtig IT-supporter med en bred teknisk viden? Og har du lyst til at møde kollegaer i huset på forskellige niveauer? Så skal du læse videre her.

Hvad tilbyder vi?

Gyldendals IT-afdeling består af ca. 30 medarbejdere. Helpdesk-teamet består af tre fastansatte IT-supportere, hvoraf du bliver den tredje, og derudover har vi en IT-studerende tilknyttet. Vi er en dynamisk afdeling med mange kompetencer og afvekslende arbejdsopgaver. Du kan forvente en selvstændig arbejdsgang, et uformelt arbejdsmiljø og gode, dedikerede kollegaer.

 

Du bliver en del af en organisation med højt humør, hvor kollegial støtte er vigtig, og en ledelse der er lydhør over for nye idéer.

 

Vores forventninger til dig

Som IT-supporter i Gyldendals Helpdesk er du IT-afdelingens ansigt og stemme ud i huset. Det er derfor vigtigt, at du både kan smile i telefonen og være behjælpelig ved ”On-site” opgaver som f.eks. opsætning af nye arbejdspladser. Du kan lide at holde mange bolde i luften i en travl hverdag og er god til at prioritere dine opgaver samt at følge dem helt til dørs. Du går op i at få lukket sager ved at finde hovedårsagen til problemet i stedet for blot at symptombehandle.

 

Du bliver glad af at levere en god service til dine kollegaer, og du ønsker at tage ansvar for de systemer og områder, som du er ansvarlig for.

 

Dine faglige kvalifikationer

Du får brug for din brede, alsidige IT-viden, da vi har mange forskellige systemer, der alle kan generere opgaver, som skal løses. Du må gerne have flere års erfaring fra en lignende stilling og indsigt i nedenstående teknologier:

Office 365:
Exchange Online, Skype for business, Word, Excel, PowerPoint, Outlook
Group Policy Object: Administration af GPOs, herunder oprettelser, ændringer og optimeringer
Active Directory: Brugeradministration, tildeling af rettigheder, managers, ændringer og optimeringer
Dokumentation: Udarbejdelse og vedligeholdelse af dokumentation

 

Derudover vil det være en fordel, hvis du har kendskab til en eller flere af nedenstående teknologier:

TopDesk: IT Service Management system til håndtering af opgaver
Easy Install: Desktop Management, herunder Windows 10/7, images, pakker, vedligehold og optimeringer
JAMF: Apple Device Management, herunder IOS, OSX, images, pakker, vedligehold og optimeringer

 

Dine personlige kvalifikationer

Du er god til at bevare overblikket i pressede situationer
Du har humor og skaber god stemning omkring dig
Du er god til at videns dele vigtige informationer med dine kollegaer
Kollegaer, der har brug for din hjælp, føler sig altid godt behandlet
Du vil gerne udvikle dig både personligt og fagligt
Du er en teamplayer, men også god til at arbejde selvstændigt


Kontakt

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte IT-driftschef Morten Claré på telefon: 30733323.

 

Din ansøgning

Send din ansøgning, CV og eventuelt andre relevante bilag i en samlet PDF-fil til os på e-mail: ansoegning2@gyldendal.dk – senest d. 1. oktober 2017.

 

Tiltrædelse d. 1. november 2017 eller snarest muligt. Vi afholder samtaler løbende.

 

Om Gyldendal

Gyldendal er landets ældste og største forlag, der tilstræber at fastholde og udbygge sin markedsposition som landets førende udgiver inden for litteraturens verden. Dette sker i et dynamisk samspil mellem tradition og fornyelse, i forståelse for den kulturelle og demokratiske arv, i åbenhed over for bogmarkedets udvikling og for nye udtryksformer og medier – og ved fortsat at stille høje krav til kvalitet, mangfoldighed, redaktionel omhu og markedsføring.