Pernille Hirshals

Beskrivelse

Pernille Hirshals er finanssektorens første kundeambassadør. Hun har løbende bidraget til udviklingen af Nykredits klagehåndteringspolitik og -metode og gennem alle årene selv modtaget og besvaret klager. I 2010 var hun med til at starte Kundeambassadørnetværket. Hun har tidligere haft forskellige stillinger i Københavns Kommune, bl.a. som centerchef i Københavns Borgerservice. Pernille er cand.scient.adm. fra RUC med supplerende uddannelser inden for konfliktmægling kommunikation og HR.

Læs mere

Seneste udgivelse

Gør kunden god igen

Det er ikke nødvendigvis et problem, at en virksomhed begår fejl. Problemet opstår, hvis virksomheden ikke har en strategi eller en plan for, hvordan den utilfredse kunde håndteres. Gør kunden god igen handler om den gode kundeservice – med udgangspunkt i reklamationshåndteringen. Det viser sig, at de kunder, som oplever god behandling, når de henvender sig med en klage, med få midler kan ændres til virksomhedens bedste ambassadører.

Bogen fokuserer på et overset værktøj: At stærk reklamationshåndtering rummer flere muligheder, som kan påvirke såvel top- som bundlinje

Bøger af Pernille Hirshals

Tilføj til ønskeliste

Gør kunden god igen