Tag ansvar for kunden

Læseprøve

I gamle dage hed det: Kunden har altid ret. I dag siger topcheferne faktisk det samme, med lidt opdaterede ord: B edre kundeoplevelser er vores førsteprioritet!“ Men ser det sådan ud i virkeligheden, i butikken og i netshoppen? – Får kunderne den service, de ønsker? Får de den service, som gør, at de besøger butikken igen og endda anbefaler den til deres familie og venner? Alt for sjældent, kan man læse i denne bog. Og de fleste kunder er nok enige.

Tag ansvar for kunden er en praktisk bog for dig, som ønsker at skabe ændringer til gavn for kunderne i din virksomhed. Bogen viser, at det kan skabe en dramatisk effekt på indtjening, kundetilfredshed og medarbejdertilfredshed, hvis virksomheder gør meget mere for at skabe bedre kundeservice.

Bogen indeholder en række konkrete anbefalinger og illustrative eksempler, som kan forbedre virksomhedens kundeservice. Forfatteren har stået i spidsen for TDC’s rejse mod en bedre kundeoplevelse. Tomas Lykke Nielsen påstår ikke, at TDC har fuldført kunderejsen – men giver et nuanceret indblik i de udfordringer, TDC kæmper med.

  • Antal sider206
  • ISBN9788702126341
  • Udgave1
  • Udgivelsesdato25.06.2012

Køb eksempelvis bogen hos:

Bøger af samme forfatter

Forfatter

Tomas Lykke

Tomas Lykke Nielsen, født 1972, er uddannet cand.merc. med speciale i kvalitetsledelse, ledelsesrådgiver og forfatter til en række bøger.

Tomas Lykke i 2012 debuterede med bogen TAG ANSVAR FOR KUNDEN, som handler om at skabe ændringer i virksomheden til gavn for kunden.

Bøger i samme genre