Der er kun én chef - kunden

Læseprøve

Danske Bank blev som resten af bankverdenen hårdt ramt af finanskrisen i 2008, og i årene efter fulgte krise på krise.

Tomas Lykkes nye bog fortæller historien om, hvor nødvendigt og effektivt det var, da Danske Bank besluttede sig for at skabe forandringer – og gå helhjertet ind i at opdyrke en ny virksomhedskultur. De satsede på udefra-ind-tænkning.

Hvordan kom Danske Bank videre fra sin store nedtur i omdømme og den massive kundeflugt – og fik ændret kursen fuldstændigt? Hvordan fik en ny direktør sat skub i forandringen? Og hvad var drivkraften bag den hurtige forandring? Og hvad kan andre lære af processen hos Danske Bank.

Der er kun en chef – kunden har fokus på Thomas Mitchells organisation, Personal Banking i Danmark, som er den enhed, der betjener bankens danske privatkunder.

  • Antal sider232
  • ISBN9788702210941
  • Udgave1
  • Udgivelsesdato14.11.2016

Køb eksempelvis bogen hos:

Bøger af samme forfatter

Forfatter

Tomas Lykke

Tomas Lykke Nielsen, født 1972, er uddannet cand.merc. med speciale i kvalitetsledelse, ledelsesrådgiver og forfatter til en række bøger.

Tomas Lykke i 2012 debuterede med bogen TAG ANSVAR FOR KUNDEN, som handler om at skabe ændringer i virksomheden til gavn for kunden.

Bøger i samme genre