Søren Bechmann

Gør kunden god igen

Om at arbejde strategisk og praktisk med utilfredse kunder

49,00

  • Læs udsnit af bogen
  • Tilføj til ønskeliste
  • Flere detaljer
  • Type : e-bog
  • isbn : 9788702156652
  • Udgave : 1
  • Udgivelsesdato : 22-08-2014
  • Sideantal : 0
  • Oversætter :
  • Illustrator :
  • Omslagsgrafiker :

Det er ikke nødvendigvis et problem, at en virksomhed begår fejl. Problemet opstår, hvis virksomheden ikke har en strategi eller en plan for, hvordan den utilfredse kunde håndteres. Gør kunden god igen handler om den gode kundeservice – med udgangspunkt i reklamationshåndteringen. Det viser sig, at de kunder, som oplever god behandling, når de henvender sig med en klage, med få midler kan ændres til virksomhedens bedste ambassadører.

Bogen fokuserer på et overset værktøj: At stærk reklamationshåndtering rummer flere muligheder, som kan påvirke såvel top- som bundlinje

Læs mere
  • Læs udsnit af bogen

,

Gør kunden god igen

Om at arbejde strategisk og praktisk med utilfredse kunder

Det er ikke nødvendigvis et problem, at en virksomhed begår fejl. Problemet opstår, hvis virksomheden ikke har en strategi eller en plan for, hvordan den utilfredse kunde håndteres. Gør kunden god igen handler om den gode kundeservice – med udgangspunkt i reklamationshåndteringen. Det viser sig, at de kunder, som oplever god behandling, når de henvender sig med en klage, med få midler kan ændres til virksomhedens bedste ambassadører.

Bogen fokuserer på et overset værktøj: At stærk reklamationshåndtering rummer flere muligheder, som kan påvirke såvel top- som bundlinje

Læs mere

49,00

  • Tilføj til ønskeliste
  • Flere detaljer
  • Type : e-bog
  • isbn : 9788702156652
  • Udgave : 1
  • Udgivelsesdato :
  • Sideantal : 0
  • Oversætter :
  • Illustrator :  
  • Omslagsgrafiker :

49,00

  • Tilføj til ønskeliste
  • Flere detaljer
  • Type : e-bog
  • isbn : 9788702156652
  • Udgave : 1
  • Udgivelsesdato : 22-08-2014
  • Sideantal : 0
  • Oversætter :
  • Illustrator :
  • Omslagsgrafiker :

Stock : 0 IsEbook : True IsSoundBook : False SampleUrl : http://samples.pubhub.dk/9788702156652.epub

Andre bøger af Søren Bechmann, Pernille Hirshals

Tilføj til ønskeliste

Service er marketing

Søren Bechmann

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Andre som har set på denne bog, har også set på