Den perfekte storm

Læseprøve

Sociale medier påvirker alle dele af din virksomhed – lige fra forretningen til kommunikationen og organisationen. Men ikke alle virksomheder påvirkes lige meget af de sociale mediers rasen. Nogle virksomheder befinder sig i stormens øje, hvor forretningsmodeller går til grunde og nye opstår, mens andre befinder sig i stormens periferi, hvor man kan sejle videre, som man altid har gjort.


I en bog krydret med personlige oplevelser og spændende danske og internationale cases fortæller Peter Svarre os i en lettilgængelig stil, hvordan man navigerer virksomheden igennem den perfekte storm. Når du har læst denne bog vil du være i stand til at udvikle en digital og social strategi for virksomheden, som ikke tager udgangspunkt i teknologiske buzzwords, men i en unik forståelse for dine kunder, dit marked og dine produkter.


I bogen og på websiden www.denperfektestorm.dk får du desuden adgang til en helt konkret strategimodel, som skridt for skridt tager dig igennem processen for at udvikle virksomhedens strategi for sociale medier.

 

Læs interview med Peter Svarre.

Læs anmeldelse fra VidenDanmark.

Læs anmeldelse fra Borsen.dk.

Læs anmeldelse fra Jyllands-Posten.

Læs anmeldelse fra Journalisten.

Læs anmeldelse fra Dansk kommunikationsforening.

Læs anmeldelse fra Kommunikationsforum.

Læs anmeldelse fra dSeneste

Læs anmeldelse fra Mediehack.

  • Antal sider276
  • ISBN9788702113761
  • Udgave1
  • Udgivelsesdato26.01.2012

Køb eksempelvis bogen hos:

Bøger af samme forfatter

Forfatter

Peter Svarre

Peter Svarre er en af landets førende autoriteter inden for sociale medier og digital strategi. Han er skribent, foredragsholder og ofte anvendt kommentator i radio og tv.
Peter Svarre er dog på alle måder en praktiker, som i over ti år har arbejdet med digitale og sociale strategier for danske og internationale virksomheder som Nike, Calsberg, Saxo Bank og Novo Nordisk.
Han har været Director of User Studies i Framfab, partner i Hello Group. Idag er han direktør for in2media og har siden 2010 haft sin egen virksomhed petersvarre.dk, som beskæftiger sig med strategisk rådgivning inden for digitale og sociale medier.

Bøger i samme genre