Læseprøve

Brandingeksperten Martin Lindstrom, den moderne marketings Sherlock Holmes, har et blik for de detaljer, vi andre ikke bemærker. Han zoomer ind i stedet for ud og viser, hvordan man kan arbejde kvalitativt med data frem for kvantitativt. 300 dage om året tilbringer han som gæst i fremmede menneskers hjem verden over, hvor han roder i affaldsspanden, studerer mobilregningen, åbner køleskabet og rutineret graver sig vej gennem rodet i børneværelset. Disse detaljer, de små data, kan nemlig afsløre globale tendenser, de kan fortælle om drømme, vi ikke vidste, vi havde, eller de kan indeholde idéen til et produkt, ingen endnu havde opdaget, vi manglede.

  • Antal sider250
  • ISBN9788702200683
  • Udgave1
  • Udgivelsesdato25.04.2016

Køb eksempelvis bogen hos:

Forfatter

Martin Lindstrom

Martin Lindstrom er forfatter, foredragsholder og ekspert i hvordan vores hjerne fungerer, i adfærd, innovation og branding. Han hjælper de største internationale og danske virksomheder med at skabe succesfulde produkter.

Martin Lindstrom er skribent for Fast Company, Time Magazine og Harvard Business Review. Han er også forfatter til en række bøger om branding og neurologi, udgivet både på dansk og engelsk, bl.a. BRANDWASHED og SMALL DATA – DE SMÅ SPOR DER AFSLØRER STORE TRENDS.

Bøger i samme genre