Kris Østergaard

Sådan digitaliserer man en kop kaffe

Hvordan etablerede organisationer skal innovere for at skabe fremtidens succes

300,00

  • Læs udsnit af bogen
  • Lydprøve
  • Tilføj til ønskeliste
  • Flere detaljer
  • Type : Hæftet
  • isbn : 9788702266825
  • Udgave : 1
  • Udgivelsesdato : 01-03-2019
  • Sideantal : 184
  • Oversætter :
  • Illustrator :
  • Omslagsgrafiker : Kenneth Schultz

Innovation er noget af det, som etablerede organisationer taler allermest om, men også har allersværest ved at få til at lykkes. Alt for ofte ser man, at organisationer iværksætter innovationstiltag, som ikke giver de ønskede resultater, fordi de mangler et ambitiøst og strategisk innovationsdesign.

Bogen fortæller:

  • Hvordan man bedst forbereder sin organisation til innovation.
  • Hvilke mekanismer, der risikerer at svække organisationens innovationskraft.
  • Hvorfor virksomheden skal arbejde med tre typer innovation:
    • Den optimerende som de fleste allerede er mestre i.
    • Den augmenterende som opgraderer organisationens kerne og udvikler innovationskulturen.
    • Den muterende som udfordrer organisationens kerne og udforsker, hvilken organisation man vil være på langt sigt.

Læseren får en grundig indføring i, hvordan man som etableret virksomhed opnår varige resultater med innovation. Kris Østergaard tager læseren med verden rundt til virksomheder som Amazon, Grundfos, Google, der nu er blevet til Alphabet, og Mærsk – virksomheder, der på hver deres måde har investeret i at fremtidssikre deres organisationer gennem innovation.

Læs mere
  • Læs udsnit af bogen
  • Lydprøve

Sådan digitaliserer man en kop kaffe

Hvordan etablerede organisationer skal innovere for at skabe fremtidens succes

Innovation er noget af det, som etablerede organisationer taler allermest om, men også har allersværest ved at få til at lykkes. Alt for ofte ser man, at organisationer iværksætter innovationstiltag, som ikke giver de ønskede resultater, fordi de mangler et ambitiøst og strategisk innovationsdesign.

Bogen fortæller:

  • Hvordan man bedst forbereder sin organisation til innovation.
  • Hvilke mekanismer, der risikerer at svække organisationens innovationskraft.
  • Hvorfor virksomheden skal arbejde med tre typer innovation:
    • Den optimerende som de fleste allerede er mestre i.
    • Den augmenterende som opgraderer organisationens kerne og udvikler innovationskulturen.
    • Den muterende som udfordrer organisationens kerne og udforsker, hvilken organisation man vil være på langt sigt.

Læseren får en grundig indføring i, hvordan man som etableret virksomhed opnår varige resultater med innovation. Kris Østergaard tager læseren med verden rundt til virksomheder som Amazon, Grundfos, Google, der nu er blevet til Alphabet, og Mærsk – virksomheder, der på hver deres måde har investeret i at fremtidssikre deres organisationer gennem innovation.

Læs mere

300,00

  • Tilføj til ønskeliste
  • Flere detaljer
  • Type : Hæftet
  • isbn : 9788702266825
  • Udgave : 1
  • Udgivelsesdato :
  • Sideantal : 184
  • Oversætter :
  • Illustrator :  
  • Omslagsgrafiker : Kenneth Schultz

300,00

  • Tilføj til ønskeliste
  • Flere detaljer
  • Type : Hæftet
  • isbn : 9788702266825
  • Udgave : 1
  • Udgivelsesdato : 01-03-2019
  • Sideantal : 184
  • Oversætter :
  • Illustrator :
  • Omslagsgrafiker : Kenneth Schultz

Stock : 0 IsEbook : False IsSoundBook : False SampleUrl :

Berlingske

En cool bog

Tilmeld dig vores nyhedsbrev