34_checkmark

Fri fragt

Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

Læseprøve
Lytteprøve

Barack Obama brugte det som sin hemmelige konkurrencefordel til at vinde to valg. Virksomheder som Google, Amazon og Novo Nordisk bruger det til at skabe innovation, øge compliance, forbedre arbejdsmiljøet og sælge flere produkter. Og succesfulde ledergrupper i C20-indekset er begyndt at bruge det som deres foretrukne strategiske greb.

Men hvad er det for en indsigt, der her er tale om? Svaret er adfærdsdesign. Mennesker i den virkelige verden opfører sig nemlig ikke som de mennesker, vi bygger vores alle vore sædvanlige strategier til. Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem.

Obama, Google og alle de andre har i stedet anvendt en evidensbaseret tilgang til at ændre adfærd, og når du har læst Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag, kan du også gøre den til din. I bogen omsætter Morten Münster de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – en helt konkret håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som sulter efter alternativer til de gængse virkemidler.

  • Antal sider312
  • Højde212 mm
  • Bredde145 mm
  • Dybde26 mm
  • Vægt477 g
  • FormatHæftet
  • ISBN9788702243581
  • Udgave1
  • Udgivelsesdato18.09.2017
PRIS254,95 kr.

Forfatter

Morten Münster

Morten Münster (f. 1980). Rådgiver inden for adfærdsdesign, forfatter og foredragsholder. Han har skrevet to bestsellere om adfærd: Personlig indflydelse (2013) og Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag (2017).

Morten Münster arbejder med at implementere adfærdsdesign i danske og globale virksomheder - herunder Novo Nordisk, Nordea, Adidas, Leo Pharma, NATO, Siemens og en lang række offentlige organisationer og interesseorganisationer.

Derudover er han fast skribent for Børsen, hvor han i sin populære blog skriver om adfærd.

I september 2020 udkommer Jytte vender tilbage, der har undertitlen: Den umoderne guide til at skabe forandringer mod alle odds. Bogen er - ligesom Jytte fra Marketing - målrettet alle, der arbejder med forandringer på alle niveauer i en organisation. Uanset om den organisation er en kommune, en virksomhed eller et parforhold.

mortenmunster.com

Fotograf: Michael Falgren, 2018

Bøger af samme forfatter

Bøger i samme genre