Sig du kan li mig

Læseprøve

På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier? Sig du kan li’ mig giver konkrete råd til, hvordan man får fat om roden på de sociale medier, redder sin Facebook-side fra at visne og sparker gang i samtalen på Twitter eller andre sociale medier.

Det er det indhold, som folk deler og liker, der gør virksomheden synlig. Men likes alene gør det ikke. En indholdsstrategi er svaret på nogle af de udfordringer, mange små og mellemstore danske virksomheder møder, når de anvender sociale medier.

Bogens fem kapitler har hovedbudskaberne:
· Find jeres formål med at anvende sociale medier
· Find ud af, hvor I har noget relevant at tilbyde brugerne
· Lav det gode indhold, som brugerne kan tale om
· Lav en indholdsplan og sæt konkrete mål op for indsatsen
· Få organisationen og medarbejderne med i strategien.

  • Antal sider216
  • ISBN9788702183399
  • Udgave2
  • Udgivelsesdato20.05.2015

Køb eksempelvis bogen hos:

Bøger af samme forfatter

Forfatter

Astrid Haug

Astrid Haug, født 1978, er selvstændig rådgiver og hjælper virksomheder og organisationer med strategisk brug af sociale medier. Hun er formand for Dansk Kommunikationsforening og har bl.a. udgivet LYT TIL ELEFANTERNE – DIGITAL KOMMUNIKATION I PRAKSIS i 2009 sammen med Anna Ebbesen og SIG DU KAN LI MIG - INDHOLDSSTRATEGI FOR SOCIALE MEDIER .

Astrid Haug er uddannet cand.mag. i medievidenskab og har de seneste ti år arbejdet med den nyeste udvikling inden for sociale medier og politisk kommunikation, herunder som community manager på Berlingske, pressechef i Københavns Kommune og på Christiansborg, særlig rådgiver i Kulturministeriet samt som frivillig kampagnemedarbejder for Demokraternes præsidentkandidat John Kerry i 2004.

Bøger i samme genre