10 digitale strategier - Digitale produktfordele

Læseprøve

Digitale produktfordele øger værdien af et produkt – hvis det bliver grebet rigtigt an. Derfor skal du være opmærksom på det, når du lægger din digitale strategi.

Ofte er de digitale produktfordele nemmere og billigere at udvikle end den fysiske del af produktet. Samtidig udgør det en ny innovationsdimension,der skaber en rækkenye muligheder for at forbedre et eksisterende produkt. Når fysiske produkter kobles
op til digitale platforme og går fra at være “dumme” til at være “smarte”, så sker der spændende og vigtige ting.

Det er en praktisk bog med ordforklaringer, data, links, cases og spørgsmål, som hjælper dig videre.

Gyldendal Business Singler er korte og koncentrerede tekster, som du kan læse for hurtigt at sætte dig ind i et emne. Efterfølgende kan man opsøge mere viden, hvis man vil have emnet uddybet.

  • Antal sider6
  • ISBN9788702159158
  • Udgave1
  • Udgivelsesdato15.01.2014

Køb eksempelvis bogen hos:

Bøger af samme forfatter

Forfatter

Tim Frank Andersen

Tim Frank Andersen har arbejdet med interaktive medier i over 20 år og er i dag partner og bestyrelsesformand i det digitale bureau In2media, der med over 50 ansatte er et af Danmarks førende. Desuden sidder han i en række bestyrelser og advisory boards, og har bl.a. været en del af regeringens IKT-råd. I otte år var Tim også IT-ekspert på tvprogrammet Gomorgen Danmark, ligesom han har været vært på Danmarks bedste idé. Han har tidligere, sammen med Martin Lindstrøm, skrevet bogen Mærkevarer på internettet der er udkommet på dansk, engelsk og kinesisk.

Bøger i samme genre