... og husk lige at sige undskyld

Læseprøve

Kriser inddeles overordnet i to typer: de pludselige kriser og de ulmende kriser. En pludselig krise er en uforudset hændelse, der rammer uden varsel, og som har konsekvenser for kunderne, medarbejderne, medlemmerne, aktionærerne, samarbejdspartnere eller offentligheden.

En ulmende krise er et problem, der ikke bliver taget hånd om. Ulmende kriser kan være bevidste handlinger, undladelsessynder eller manglende handlinger eller beslutninger. Hvad der end rammer en eller ens virksomhed, så skal man kunne  kommunikere hensigtsmæssigt i denne situation. Så hvad gør en leder, en person eller en virksomhed med kommunikationen, når krisen rammer? Schantz’ bog går grundigt til værks!


Bogen har konkrete huskeregler, anbefalinger og refleksioner til enhver, der kan komme ud for at skulle kommunikere under og
om en krise. Og hvem kan ikke risikere det?

… og husk lige at sige undskyld, ikke?!

  • Antal sider142
  • ISBN9788702118995
  • Udgave1
  • Udgivelsesdato21.10.2011

Køb eksempelvis bogen hos:

Forfatter

Yvonne Schantz

Yvonne Schantz er pa for Københavns overborgmester. Hun har mange års erfaring som kommunikationschef og redaktør, og hun har gennem en længere årrække været censor på kommunikationsuddannelserne på handelshøjskolerne. Hun kan kontaktes via www.kriseklar.dk.

Bøger i samme genre