Vil du anbefale os?

Læseprøve

Vi skal lære at fastholde de eksisterende kunder - og ikke kun skaffe nye. Tomas Lykke giver dig de bedste erfaringer med kundefastholdelse fra store danske virksomheder - og kommer med konkrete forslag til, hvordan du kan forbedre kundeloyaliteten.

Vidste du, at omkring 20 procent af dine eksisterende kunder står for 80 procent af omsætningen? Mange danske virksomheder fokuserer alle kræfter på at vinde nye kunder, men glemmer helt at servicere de faste, selvom de udgør en størstedel af indtjeningen.

Kundeloyalitet er stadig et nyt begreb i de fleste organisationer, og mange har svært ved at finde ud af, hvordan de skal gribe det an. I denne bog samler Tomas Lykke de bedste eksempler og praktiske erfaringer fra Danmark. Læs fx om, hvordan det på vidt forskellige måder er lykkedes LEGO, Telmore, Danfoss, Toyota, Sydbank, Spies, e-conomic og TDC at forbedre kundeloyaliteten – og hvordan de har set markante økonomiske gevinster ved det.

Du får råd og vejledning til, hvordan du fastholder og udvikler din eksisterende kundebase med en række helt konkrete forslag til, hvordan du kan forbedre kundeloyaliteten og måle den i din virksomhed. Lær at udarbejde en kundestrategi, som sikrer, at du vinder over dine konkurrenter – nu og senere.
 

  • Antal sider218
  • ISBN9788702156461
  • Udgave1
  • Udgivelsesdato25.04.2014

Køb eksempelvis bogen hos:

Bøger af samme forfatter

Forfatter

Tomas Lykke

Tomas Lykke Nielsen, født 1972, er uddannet cand.merc. med speciale i kvalitetsledelse, ledelsesrådgiver og forfatter til en række bøger.

Tomas Lykke i 2012 debuterede med bogen TAG ANSVAR FOR KUNDEN, som handler om at skabe ændringer i virksomheden til gavn for kunden.

Bøger i samme genre