Kundestrategi i praksis

Læseprøve

Har din virksomhed en strategi for sine kundeforhold? Sandsynligvis ikke, siger Tomas Lykke, for magre år har fået mange til at spare så meget på deres service, at kunder falder fra. I denne lynguide til kundestrategier viser han, hvordan du tiltrækker og fastholder lønsomme kunder. Du får hjælp til at vælge strategiske spor og konkrete ideer til at gå i gang med.

Toplederkonsulent Tomas Lykke fra Hildebrandt & Brandi A/S rådgiver om kundestrategi og commercial excellence. Med sine erfaringer med salg og service fra bl.a. TDC og DONG Energy som ballast har han skrevet flere bøger om kundeservice.

Gyldendal Business Singler er korte og koncentrerede tekster, som du kan læse for hurtigt at sætte dig ind i et emne. Efterfølgende kan man opsøge mere viden, hvis man vil have emnet uddybet.

  • Antal sider29
  • ISBN9788702178357
  • Udgave1
  • Udgivelsesdato18.05.2015

Køb eksempelvis bogen hos:

Bøger af samme forfatter

Forfatter

Tomas Lykke

Tomas Lykke Nielsen, født 1972, er uddannet cand.merc. med speciale i kvalitetsledelse, ledelsesrådgiver og forfatter til en række bøger.

Tomas Lykke i 2012 debuterede med bogen TAG ANSVAR FOR KUNDEN, som handler om at skabe ændringer i virksomheden til gavn for kunden.

Bøger i samme genre