Log ind for at se din ønskeseddel
Har du endnu ikke en profil?
Hvorfor ikke gøre det og få alle fordelene.
Er du allerede medlem? Log ind herunder
Ved at oprette en profil accepterer du vores handelsbetingelser
Indtast din e-mail adresse og vælg et password for at oprette en profil
Danske Bank blev som resten af bankverdenen hårdt ramt af finanskrisen i 2008, og i årene efter fulgte krise på krise.
Tomas Lykkes nye bog fortæller historien om, hvor nødvendigt og effektivt det var, da Danske Bank besluttede sig for at skabe forandringer – og gå helhjertet ind i at opdyrke en ny virksomhedskultur. De satsede på udefra-ind-tænkning.
Hvordan kom Danske Bank videre fra sin store nedtur i omdømme og den massive kundeflugt – og fik ændret kursen fuldstændigt? Hvordan fik en ny direktør sat skub i forandringen? Og hvad var drivkraften bag den hurtige forandring? Og hvad kan andre lære af processen hos Danske Bank.
Der er kun en chef – kunden har fokus på Thomas Mitchells organisation, Personal Banking i Danmark, som er den enhed, der betjener bankens danske privatkunder.
Danske Bank blev som resten af bankverdenen hårdt ramt af finanskrisen i 2008, og i årene efter fulgte krise på krise.
Tomas Lykkes nye bog fortæller historien om, hvor nødvendigt og effektivt det var, da Danske Bank besluttede sig for at skabe forandringer – og gå helhjertet ind i at opdyrke en ny virksomhedskultur. De satsede på udefra-ind-tænkning.
Hvordan kom Danske Bank videre fra sin store nedtur i omdømme og den massive kundeflugt – og fik ændret kursen fuldstændigt? Hvordan fik en ny direktør sat skub i forandringen? Og hvad var drivkraften bag den hurtige forandring? Og hvad kan andre lære af processen hos Danske Bank.
Der er kun en chef – kunden har fokus på Thomas Mitchells organisation, Personal Banking i Danmark, som er den enhed, der betjener bankens danske privatkunder.