Tomas Lykke

Der er kun én chef ... kunden

Danske Banks kurs ud af krisen

199,00

  • Læs udsnit af bogen
  • Tilføj til ønskeliste
  • Flere detaljer
  • Type : E-bog
  • isbn : 9788702210941
  • Udgave : 1
  • Udgivelsesdato : 14-11-2016
  • Sideantal : 0
  • Oversætter :
  • Illustrator :
  • Omslagsgrafiker :

Danske Bank blev som resten af bankverdenen hårdt ramt af finanskrisen i 2008, og i årene efter fulgte krise på krise.

Tomas Lykkes nye bog fortæller historien om, hvor nødvendigt og effektivt det var, da Danske Bank besluttede sig for at skabe forandringer – og gå helhjertet ind i at opdyrke en ny virksomhedskultur. De satsede på udefra-ind-tænkning.

Hvordan kom Danske Bank videre fra sin store nedtur i omdømme og den massive kundeflugt – og fik ændret kursen fuldstændigt? Hvordan fik en ny direktør sat skub i forandringen? Og hvad var drivkraften bag den hurtige forandring? Og hvad kan andre lære af processen hos Danske Bank.

Der er kun en chef – kunden har fokus på Thomas Mitchells organisation, Personal Banking i Danmark, som er den enhed, der betjener bankens danske privatkunder.

Læs mere
  • Læs udsnit af bogen

Tomas Lykke

Der er kun én chef ... kunden

Danske Banks kurs ud af krisen

Danske Bank blev som resten af bankverdenen hårdt ramt af finanskrisen i 2008, og i årene efter fulgte krise på krise.

Tomas Lykkes nye bog fortæller historien om, hvor nødvendigt og effektivt det var, da Danske Bank besluttede sig for at skabe forandringer – og gå helhjertet ind i at opdyrke en ny virksomhedskultur. De satsede på udefra-ind-tænkning.

Hvordan kom Danske Bank videre fra sin store nedtur i omdømme og den massive kundeflugt – og fik ændret kursen fuldstændigt? Hvordan fik en ny direktør sat skub i forandringen? Og hvad var drivkraften bag den hurtige forandring? Og hvad kan andre lære af processen hos Danske Bank.

Der er kun en chef – kunden har fokus på Thomas Mitchells organisation, Personal Banking i Danmark, som er den enhed, der betjener bankens danske privatkunder.

Læs mere

199,00

  • Tilføj til ønskeliste
  • Flere detaljer
  • Type : E-bog
  • isbn : 9788702210941
  • Udgave : 1
  • Udgivelsesdato : 14-11-2016
  • Sideantal : 0
  • Oversætter :
  • Illustrator :
  • Omslagsgrafiker :

199.00

  • Tilføj til ønskeliste
  • Flere detaljer
  • Type : E-bog
  • isbn : 9788702210941
  • Udgave : 1
  • Udgivelsesdato : 14-11-2016
  • Sideantal : 0
  • Oversætter :
  • Illustrator :
  • Omslagsgrafiker :

Stock : 0 IsEbook : True IsSoundBook : False SampleUrl : http://samples.pubhub.dk/9788702210941.epub

Andre bøger af Tomas Lykke

Tilføj til ønskeliste

Kundestrategi i praksis

Tilføj til ønskeliste

Kompleksitet

Tilføj til ønskeliste

Vil du anbefale os?

Tilføj til ønskeliste

Tag ansvar for kunden

Tilmeld dig vores nyhedsbrev