Søren Bechmann

Service er marketing

Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør

300,00

  • Læs udsnit af bogen
  • Tilføj til ønskeliste
  • Flere detaljer
  • Type : Hæftet
  • isbn : 9788702120424
  • Udgave : 1
  • Udgivelsesdato : 20-02-2012
  • Sideantal : 208
  • Oversætter :
  • Illustrator :
  • Omslagsgrafiker : Søren Roed Schack

Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed. Markedsføring
kan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på.

Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser?  Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse?

I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau.

Læs blandt andet om:
• Tilrettelæggelse af den attraktive kunderejse
• Servicebeviset
• Reklamationsstrategier som vender utilfredse kunder til loyale kunder
• Identifikation, prioritering og kvalitetssikring af touchpoints
• Drift og implementering af serviceydelser
 

Læs mere
  • Læs udsnit af bogen

Søren Bechmann

Service er marketing

Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør

Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed. Markedsføring
kan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på.

Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser?  Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse?

I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau.

Læs blandt andet om:
• Tilrettelæggelse af den attraktive kunderejse
• Servicebeviset
• Reklamationsstrategier som vender utilfredse kunder til loyale kunder
• Identifikation, prioritering og kvalitetssikring af touchpoints
• Drift og implementering af serviceydelser
 

Læs mere

300,00

  • Tilføj til ønskeliste
  • Flere detaljer
  • Type : Hæftet
  • isbn : 9788702120424
  • Udgave : 1
  • Udgivelsesdato : 20-02-2012
  • Sideantal : 208
  • Oversætter :
  • Illustrator :
  • Omslagsgrafiker : Søren Roed Schack

300.00

  • Tilføj til ønskeliste
  • Flere detaljer
  • Type : Hæftet
  • isbn : 9788702120424
  • Udgave : 1
  • Udgivelsesdato : 20-02-2012
  • Sideantal : 208
  • Oversætter :
  • Illustrator :
  • Omslagsgrafiker : Søren Roed Schack

Stock : 176 IsEbook : False IsSoundBook : False SampleUrl :

Andre bøger af Søren Bechmann

Tilføj til ønskeliste

Gør kunden god igen

Tilmeld dig vores nyhedsbrev