Malene Bjerre

Mød din kunde

Guide til effektiv kommunikation

200,00

  • Læs udsnit af bogen
  • Tilføj til ønskeliste
  • Flere detaljer
  • Type : Hæftet
  • isbn : 9788702106015
  • Udgave : 1
  • Udgivelsesdato : 23-08-2011
  • Sideantal : 112
  • Oversætter :
  • Illustrator :
  • Omslagsgrafiker : Søren Roed Schack

Kunden skal i centrum, hvis virksomheden vil nå sit mål med kommunikationen. Så enkelt er det!

 

Har du oplevet at få det afvisende elevatorblik af en butiksekspedient? Har du prøvet at modtage et uforståeligt brev fra en myndighed eller en virksomhed? Så ved du hvordan det føles, når ekspedienten eller brevskriveren glemmer at sætte sig i kundens sted.

 

I Mød din kunde – Guide til effektiv kommunikation viser Malene Bjerre, hvad der sker, når modtageren er i centrum. Hun kommer med ideer, tricks og genveje til at mærke sin kunde og fornemme, hvad modtageren har behov for – i stedet for kun at have sig selv og virksomhedens ønsker på dagsordenen.

 

Mød din kunde handler om, hvorfor det er vigtigt at møde sin kunde i virksomhedens kommunikation. Læs, hvordan du gør – og hvad der sker, når du glemmer at gøre det.

 

Berlingske gav Mød din kunde 3 stjerner:
"Glæd dine kunder ved at læse Mød din kunde. De er sjældent samme sted, som du er. Derfor skal en god salgs- og formidlingsindsats være det, som sikrer, at I er det samme sted."

Læs mere
  • Læs udsnit af bogen

Malene Bjerre

Mød din kunde

Guide til effektiv kommunikation

Kunden skal i centrum, hvis virksomheden vil nå sit mål med kommunikationen. Så enkelt er det!

 

Har du oplevet at få det afvisende elevatorblik af en butiksekspedient? Har du prøvet at modtage et uforståeligt brev fra en myndighed eller en virksomhed? Så ved du hvordan det føles, når ekspedienten eller brevskriveren glemmer at sætte sig i kundens sted.

 

I Mød din kunde – Guide til effektiv kommunikation viser Malene Bjerre, hvad der sker, når modtageren er i centrum. Hun kommer med ideer, tricks og genveje til at mærke sin kunde og fornemme, hvad modtageren har behov for – i stedet for kun at have sig selv og virksomhedens ønsker på dagsordenen.

 

Mød din kunde handler om, hvorfor det er vigtigt at møde sin kunde i virksomhedens kommunikation. Læs, hvordan du gør – og hvad der sker, når du glemmer at gøre det.

 

Berlingske gav Mød din kunde 3 stjerner:
"Glæd dine kunder ved at læse Mød din kunde. De er sjældent samme sted, som du er. Derfor skal en god salgs- og formidlingsindsats være det, som sikrer, at I er det samme sted."

Læs mere

200,00

  • Tilføj til ønskeliste
  • Flere detaljer
  • Type : Hæftet
  • isbn : 9788702106015
  • Udgave : 1
  • Udgivelsesdato : 23-08-2011
  • Sideantal : 112
  • Oversætter :
  • Illustrator :
  • Omslagsgrafiker : Søren Roed Schack

200.00

  • Tilføj til ønskeliste
  • Flere detaljer
  • Type : Hæftet
  • isbn : 9788702106015
  • Udgave : 1
  • Udgivelsesdato : 23-08-2011
  • Sideantal : 112
  • Oversætter :
  • Illustrator :
  • Omslagsgrafiker : Søren Roed Schack

Stock : 163 IsEbook : False IsSoundBook : False SampleUrl :

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Andre som har set på denne bog, har også set på