Kommunikationsstrategi for fattigrøve

Læseprøve

Hvordan markedsfører man på egen hånd sin organisation? Og hvilke penge gør man det for, hvis man ikke har nogen?

Offentlige institutioner og velgørende foreninger kæmper i dag en hård kamp om kunder, medarbejdere og medieopmærksomhed, nøjagtig ligesom private virksomheder gør. Forskellen er, at de hverken har noget stort markedsføringsbudget eller nogen marketingafdeling til at gøre arbejdet.

Denne bog er en håndsrækning til de ledere i den offentlige sektor og det frivillige Danmark, der mangler både hænder og penge. Den viser, hvordan organisationen ved egen hjælp kan bygge en levende kommunikationsstrategi op, så organisationen bliver synlig i sin omverden og kan tiltrække den nødvendige opmærksomhed.

Kommunikationsstrategi for fattigrøve er den fjerde bog i en serie af ganske korte og praktiske bøger om kommunikation.

  • Antal sider120
  • ISBN9788702121988
  • Udgave1
  • Udgivelsesdato10.05.2012

Køb eksempelvis bogen hos:

Bøger af samme forfatter

Forfatter

Kresten Schultz Jørgensen

Kresten Schultz Jørgensen, cand.scient.pol., har arbejdet med strategisk kommunikation – som chefredaktør, kommunikationsdirektør i CocaCola Company og på Det Kongelige Teater og fra 2007 som adm. dir. i rådgivningsvirksomheden LEAD Agency.

Bøger i samme genre