Kresten Schultz Jørgensen

Virksomhedens omdømme

Med pr-specialisten på arbejde

239,00

  • Læs udsnit af bogen
  • Tilføj til ønskeliste
  • Flere detaljer
  • Type : E-bog
  • isbn : 9788702157345
  • Udgave : 1
  • Udgivelsesdato : 30-09-2014
  • Sideantal : 0
  • Oversætter :
  • Illustrator :
  • Omslagsgrafiker :

Det er PR-specialistens opgave at pleje og udvikle virksomhedens relationer, så virksomheden får styrket sit omdømme.

Denne bog giver os historien om public relations som akademisk og praktisk fag. Og derefter – ved hjælp af teori, cases og redskaber – behandler den emner som kommunikationsstrategi, public affairs, medierelationer, krisekommunikation og issues management. Vi introduceres til PR-paradigmet, den første samlede model på dansk for faget public relations.

Public relations er fremtidens kommunikationsfag. Faget beskæftiger sig både med samfund, organisation og kommunikation og forankrer virksomhedens kommunikation i virksomheden – og virksomheden i det omkringliggende samfund.? Public relations tilbyder gode svar på de stigende krav fra virksomhedens mange forskellige stakeholdere. Kunder, leverandører, investorer, journalister og myndigheder har alle en holdning til de virksomheder, de har med at gøre.

Bogen er skrevet til alle, der beskæftiger sig med public relations, men som ofte kalder deres fag noget andet: Information, strategisk kommunikation, pressearbejde, stakeholdermanagement eller krisekommunikation.
 

Læs mere
  • Læs udsnit af bogen

Kresten Schultz Jørgensen

Virksomhedens omdømme

Med pr-specialisten på arbejde

Det er PR-specialistens opgave at pleje og udvikle virksomhedens relationer, så virksomheden får styrket sit omdømme.

Denne bog giver os historien om public relations som akademisk og praktisk fag. Og derefter – ved hjælp af teori, cases og redskaber – behandler den emner som kommunikationsstrategi, public affairs, medierelationer, krisekommunikation og issues management. Vi introduceres til PR-paradigmet, den første samlede model på dansk for faget public relations.

Public relations er fremtidens kommunikationsfag. Faget beskæftiger sig både med samfund, organisation og kommunikation og forankrer virksomhedens kommunikation i virksomheden – og virksomheden i det omkringliggende samfund.? Public relations tilbyder gode svar på de stigende krav fra virksomhedens mange forskellige stakeholdere. Kunder, leverandører, investorer, journalister og myndigheder har alle en holdning til de virksomheder, de har med at gøre.

Bogen er skrevet til alle, der beskæftiger sig med public relations, men som ofte kalder deres fag noget andet: Information, strategisk kommunikation, pressearbejde, stakeholdermanagement eller krisekommunikation.
 

Læs mere

239,00

  • Tilføj til ønskeliste
  • Flere detaljer
  • Type : E-bog
  • isbn : 9788702157345
  • Udgave : 1
  • Udgivelsesdato : 30-09-2014
  • Sideantal : 0
  • Oversætter :
  • Illustrator :
  • Omslagsgrafiker :

239.00

  • Tilføj til ønskeliste
  • Flere detaljer
  • Type : E-bog
  • isbn : 9788702157345
  • Udgave : 1
  • Udgivelsesdato : 30-09-2014
  • Sideantal : 0
  • Oversætter :
  • Illustrator :
  • Omslagsgrafiker :

Stock : 0 IsEbook : True IsSoundBook : False SampleUrl : http://samples.pubhub.dk/9788702157345.epub

Andre bøger af Kresten Schultz Jørgensen

Tilmeld dig vores nyhedsbrev