Kresten Schultz Jørgensen

Kommunikationsstrategi for fattigrøve

effektiv positionering uden dyr reklame

149,00

  • Læs udsnit af bogen
  • Tilføj til ønskeliste
  • Flere detaljer
  • Type : E-bog
  • isbn : 9788702121988
  • Udgave : 1
  • Udgivelsesdato : 10-05-2012
  • Sideantal : 120
  • Oversætter :
  • Illustrator :
  • Omslagsgrafiker : Søren Roed Schack

Hvordan markedsfører man på egen hånd sin organisation? Og hvilke penge gør man det for, hvis man ikke har nogen?

Offentlige institutioner og velgørende foreninger kæmper i dag en hård kamp om kunder, medarbejdere og medieopmærksomhed, nøjagtig ligesom private virksomheder gør. Forskellen er, at de hverken har noget stort markedsføringsbudget eller nogen marketingafdeling til at gøre arbejdet.

Denne bog er en håndsrækning til de ledere i den offentlige sektor og det frivillige Danmark, der mangler både hænder og penge. Den viser, hvordan organisationen ved egen hjælp kan bygge en levende kommunikationsstrategi op, så organisationen bliver synlig i sin omverden og kan tiltrække den nødvendige opmærksomhed.

Kommunikationsstrategi for fattigrøve er den fjerde bog i en serie af ganske korte og praktiske bøger om kommunikation.

Læs mere
  • Læs udsnit af bogen

Kresten Schultz Jørgensen

Kommunikationsstrategi for fattigrøve

effektiv positionering uden dyr reklame

Hvordan markedsfører man på egen hånd sin organisation? Og hvilke penge gør man det for, hvis man ikke har nogen?

Offentlige institutioner og velgørende foreninger kæmper i dag en hård kamp om kunder, medarbejdere og medieopmærksomhed, nøjagtig ligesom private virksomheder gør. Forskellen er, at de hverken har noget stort markedsføringsbudget eller nogen marketingafdeling til at gøre arbejdet.

Denne bog er en håndsrækning til de ledere i den offentlige sektor og det frivillige Danmark, der mangler både hænder og penge. Den viser, hvordan organisationen ved egen hjælp kan bygge en levende kommunikationsstrategi op, så organisationen bliver synlig i sin omverden og kan tiltrække den nødvendige opmærksomhed.

Kommunikationsstrategi for fattigrøve er den fjerde bog i en serie af ganske korte og praktiske bøger om kommunikation.

Læs mere

149,00

  • Tilføj til ønskeliste
  • Flere detaljer
  • Type : E-bog
  • isbn : 9788702121988
  • Udgave : 1
  • Udgivelsesdato : 10-05-2012
  • Sideantal : 120
  • Oversætter :
  • Illustrator :
  • Omslagsgrafiker : Søren Roed Schack

149.00

  • Tilføj til ønskeliste
  • Flere detaljer
  • Type : E-bog
  • isbn : 9788702121988
  • Udgave : 1
  • Udgivelsesdato : 10-05-2012
  • Sideantal : 120
  • Oversætter :
  • Illustrator :
  • Omslagsgrafiker : Søren Roed Schack

Stock : 0 IsEbook : True IsSoundBook : False SampleUrl : http://samples.pubhub.dk/9788702121988.epub

Tilmeld dig vores nyhedsbrev