Jens Martin Skibsted

Tilbage til virkeligheden

Sådan skabes værdi i en verden, hvor alle ved alt

300,00

  • Læs udsnit af bogen
  • Tilføj til ønskeliste
  • Flere detaljer
  • Type : Hæftet
  • isbn : 9788702130065
  • Udgave : 1
  • Udgivelsesdato : 14-11-2013
  • Sideantal : 264
  • Oversætter :
  • Illustrator :
  • Omslagsgrafiker : Kontrapunkt, Bo Linnemann

Tilbage til virkeligheden er et skarpt opgør med virksomheders fokus på kortsigtet profit, finansiel ingeniørskab og kalorietom markedsføring.

Vi er på vej ind i en hypertransparent verden, hvor alle potentielt ved alt om dig, din virksomhed og dit produkt. Det kræver radikal nytænkning af, hvordan der skabes værdi. Vi skal tilbage til at fokusere på produktet i stedet for at promovere, prissætte eller placere os til succes. Det skal gøres gennem en total sammensmeltning af produktudvikling og kommunikation.

I bogen præsenteres et banebrydende nyt perspektiv på marketing, som allerede har vakt stor international genklang. Den giver et enestående indblik i, hvordan de mest succesfulde virksomheder har skabt unikke brands med eksplosiv værdi. Hemmeligheden er ekstraordinære produkter, der gør en forskel i verden, og som er umulige at komme udenom for forbrugerne.

Læs mere
  • Læs udsnit af bogen

Jens Martin Skibsted , Rasmus Bech Hansen

Tilbage til virkeligheden

Sådan skabes værdi i en verden, hvor alle ved alt

Tilbage til virkeligheden er et skarpt opgør med virksomheders fokus på kortsigtet profit, finansiel ingeniørskab og kalorietom markedsføring.

Vi er på vej ind i en hypertransparent verden, hvor alle potentielt ved alt om dig, din virksomhed og dit produkt. Det kræver radikal nytænkning af, hvordan der skabes værdi. Vi skal tilbage til at fokusere på produktet i stedet for at promovere, prissætte eller placere os til succes. Det skal gøres gennem en total sammensmeltning af produktudvikling og kommunikation.

I bogen præsenteres et banebrydende nyt perspektiv på marketing, som allerede har vakt stor international genklang. Den giver et enestående indblik i, hvordan de mest succesfulde virksomheder har skabt unikke brands med eksplosiv værdi. Hemmeligheden er ekstraordinære produkter, der gør en forskel i verden, og som er umulige at komme udenom for forbrugerne.

Læs mere

300,00

  • Tilføj til ønskeliste
  • Flere detaljer
  • Type : Hæftet
  • isbn : 9788702130065
  • Udgave : 1
  • Udgivelsesdato : 14-11-2013
  • Sideantal : 264
  • Oversætter :
  • Illustrator :
  • Omslagsgrafiker : Kontrapunkt, Bo Linnemann

300.00

  • Tilføj til ønskeliste
  • Flere detaljer
  • Type : Hæftet
  • isbn : 9788702130065
  • Udgave : 1
  • Udgivelsesdato : 14-11-2013
  • Sideantal : 264
  • Oversætter :
  • Illustrator :
  • Omslagsgrafiker : Kontrapunkt, Bo Linnemann

Stock : 630 IsEbook : False IsSoundBook : False SampleUrl :

Tilmeld dig vores nyhedsbrev