Astrid Haug

Sig du kan li mig

Indholdsstrategi for sociale medier

300,00

  • Læs udsnit af bogen
  • Tilføj til ønskeliste
  • Flere detaljer
  • Type : Hæftet
  • isbn : 9788702183382
  • Udgave : 2
  • Udgivelsesdato : 20-05-2015
  • Sideantal : 228
  • Oversætter :
  • Illustrator :
  • Omslagsgrafiker : Helle Harder

På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier? Sig du kan li’ mig giver konkrete råd til, hvordan man får fat om roden på de sociale medier, redder sin Facebook-side fra at visne og sparker gang i samtalen på Twitter eller andre sociale medier.

Det er det indhold, som folk deler og liker, der gør virksomheden synlig. Men likes alene gør det ikke. En indholdsstrategi er svaret på nogle af de udfordringer, mange små og mellemstore danske virksomheder møder, når de anvender sociale medier.

Bogens fem kapitler har hovedbudskaberne:
· Find jeres formål med at anvende sociale medier
· Find ud af, hvor I har noget relevant at tilbyde brugerne
· Lav det gode indhold, som brugerne kan tale om
· Lav en indholdsplan og sæt konkrete mål op for indsatsen
· Få organisationen og medarbejderne med i strategien.

Læs mere
  • Læs udsnit af bogen

Astrid Haug

Sig du kan li mig

Indholdsstrategi for sociale medier

På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier? Sig du kan li’ mig giver konkrete råd til, hvordan man får fat om roden på de sociale medier, redder sin Facebook-side fra at visne og sparker gang i samtalen på Twitter eller andre sociale medier.

Det er det indhold, som folk deler og liker, der gør virksomheden synlig. Men likes alene gør det ikke. En indholdsstrategi er svaret på nogle af de udfordringer, mange små og mellemstore danske virksomheder møder, når de anvender sociale medier.

Bogens fem kapitler har hovedbudskaberne:
· Find jeres formål med at anvende sociale medier
· Find ud af, hvor I har noget relevant at tilbyde brugerne
· Lav det gode indhold, som brugerne kan tale om
· Lav en indholdsplan og sæt konkrete mål op for indsatsen
· Få organisationen og medarbejderne med i strategien.

Læs mere

300,00

  • Tilføj til ønskeliste
  • Flere detaljer
  • Type : Hæftet
  • isbn : 9788702183382
  • Udgave : 2
  • Udgivelsesdato : 20-05-2015
  • Sideantal : 228
  • Oversætter :
  • Illustrator :
  • Omslagsgrafiker : Helle Harder

300.00

  • Tilføj til ønskeliste
  • Flere detaljer
  • Type : Hæftet
  • isbn : 9788702183382
  • Udgave : 2
  • Udgivelsesdato : 20-05-2015
  • Sideantal : 228
  • Oversætter :
  • Illustrator :
  • Omslagsgrafiker : Helle Harder

Stock : 358 IsEbook : False IsSoundBook : False SampleUrl :

Andre bøger af Astrid Haug

Tilføj til ønskeliste

Lyt til elefanterne

TÆNK, HVIS DU FIK LÆST LIDT MERE. BARE LIDT.

Tilmeld dig Gyldendal nyhedsbrev og hold dig opdateret omkring nye bøger og aktiviteter, der bringer dig tættere på dine yndlingsforfattere. Det er nemt at afmelde sig Gyldendals nyhedsbrev. Allernederst i hver e-mail findes en »Afmeld«-knap. Når du bekræfter din tilmelding, accepterer du samtidig Gyldendals privatlivspolitik. Læs den på gyldendal.dk/privatlivspolitik.

Andre som har set på denne bog, har også set på

Tilføj til ønskeliste

Strøget

Palle Koch

Tilføj til ønskeliste

Tredje halvleg

Tage Skou-Hansen

Tilføj til ønskeliste

Kaptajn dinesen 2

Tom Buk-Swienty

Tilføj til ønskeliste

Forsvundne somre

Knud Sønderby

Tilføj til ønskeliste

Det kreative samfund

Lars Tvede