Tomas Lykke

Beskrivelse

Tomas Lykke Nielsen, født 1972, er uddannet cand.merc. med speciale i kvalitetsledelse, ledelsesrådgiver og forfatter til en række bøger.

Tomas Lykke i 2012 debuterede med bogen TAG ANSVAR FOR KUNDEN, som handler om at skabe ændringer i virksomheden til gavn for kunden.

Læs mere

Seneste udgivelse

Der er kun én chef ... kunden

Danske Bank blev som resten af bankverdenen hårdt ramt af finanskrisen i 2008, og i årene efter fulgte krise på krise.

Tomas Lykkes nye bog fortæller historien om, hvor nødvendigt og effektivt det var, da Danske Bank besluttede sig for at skabe forandringer – og gå helhjertet ind i at opdyrke en ny virksomhedskultur. De satsede på udefra-ind-tænkning.

Hvordan kom Danske Bank videre fra sin store nedtur i omdømme og den massive kundeflugt – og fik ændret kursen fuldstændigt? Hvordan fik en ny direktør sat skub i forandringen? Og hvad var drivkraften bag den hurtige forandring? Og hvad kan andre lære af processen hos Danske Bank.

Der er kun en chef – kunden har fokus på Thomas Mitchells organisation, Personal Banking i Danmark, som er den enhed, der betjener bankens danske privatkunder.

Bøger af Tomas Lykke

Tilføj til ønskeliste

Kompleksitet

Tilføj til ønskeliste

Vil du anbefale os?

Tomas Lykke

Tilføj til ønskeliste

Tag ansvar for kunden

Tomas Lykke