Søren Bechmann

Beskrivelse

Søren Bechmann er konsulent, foredragsholder, blogger og forfatter. Service er marketing er hans fjerde bog. Han har tidligere bl.a. skrevet bogen Servicedesign, der udkom i 2010. Søren har i 25 år været kommunikationsrådgiver i reklamebranchen og blandt andet direktør partner i et af Danmarks største reklamebureauer.

Læs mere

Seneste udgivelse

Gør kunden god igen

Det er ikke nødvendigvis et problem, at en virksomhed begår fejl. Problemet opstår, hvis virksomheden ikke har en strategi eller en plan for, hvordan den utilfredse kunde håndteres. Gør kunden god igen handler om den gode kundeservice – med udgangspunkt i reklamationshåndteringen. Det viser sig, at de kunder, som oplever god behandling, når de henvender sig med en klage, med få midler kan ændres til virksomhedens bedste ambassadører.

Bogen fokuserer på et overset værktøj: At stærk reklamationshåndtering rummer flere muligheder, som kan påvirke såvel top- som bundlinje

Bøger af Søren Bechmann

Tilføj til ønskeliste

Gør kunden god igen