Morten Münster

Beskrivelse

Morten Münster (f. 1980) er rådgiver inden for ad-færdsdesign. Hans kunder tæller danske og inter-nationale organisationer som Danske Bank, NATO, Novo Nordisk, Adidas, Hyper Island, Novozymes, Leo Pharma, Trygfonden, KL, KMD, YouSee og en lang række interesseorganisationer og offentlige institutioner. Sammen med dem arbejder han på at omsætte teorien fra adfærdsdesign til praksis inden for felter som ledelse, strategi, kampagner, salg og markedsføring.
Han har grundlagt og driver Danmarks største blog om adfærdsdesign på Mortenmunster.dk og skriver fast for Børsen om ledelse og strategi.

Læs mere

Seneste udgivelse

Jytte fra marketing er desværre gået for i dag

Barack Obama brugte det som sin hemmelige konkurrencefordel til at vinde to valg. Virksomheder som Google, Amazon og Novo Nordisk bruger det til at skabe innovation, øge compliance, forbedre arbejdsmiljøet og sælge flere produkter. Og succesfulde ledergrupper i C20-indekset er begyndt at bruge det som deres foretrukne strategiske greb.

Men hvad er det for en indsigt, der her er tale om? Svaret er adfærdsdesign. Mennesker i den virkelige verden opfører sig nemlig ikke som de mennesker, vi bygger vores alle vore sædvanlige strategier til. Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem.

Obama, Google og alle de andre har i stedet anvendt en evidensbaseret tilgang til at ændre adfærd, og når du har læst Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag, kan du også gøre den til din. I bogen omsætter Morten Münster de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – en helt konkret håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som sulter efter alternativer til de gængse virkemidler.

Bøger af Morten Münster