Forfattere | Gyldendal

Claus Buhl

Claus Buhl, ph.d, er forfatter og virksomhedsrådgiver med speciale i kreativitet og oplevelsesøkonomi. Han er formand for det ekspertudvalg, som rådgiver regering og folketing om etablering af oplevelseszoner i Danmark. I 2009 blev han udnævnt til dansk ambassadør for kreativitet og innovation i anledning af EU’s år for kreativitet og innovation. Han har tidligere været forbrugerforsker på Copenhagen Business School.

Claus Buhl er en efterspurgt og underholdende foredragsholder om kreativitet, talent og oplevelser. Og så står han bag en velbesøgt blog, www.buhl.dk/blog, der behandler aktuelle emner inden for kreativitet, oplevelsesøkonomi og talentudvikling.

Claus Buhl er forfatter til bøgerne Marketing & Semiotik (sammen med sociologen Henrik Dahl), Det lærende Brand og Kreativitet - Danmarks vigtigste Råstof. Han er derudover bidragyder til adskillige tidsskrifter, antologier og fagbøger.

Bøger af denne forfatter